Tilbage

Online ansøgning om parkeringstilladelser

Fra 18. marts 2019 skal du søge om midlertidige parkeringstilladelser online.
13. marts 2019

Det betyder, at du og din virksomhed fremadrettet kan søge om parkeringstilladelser, når det passer jer i stedet for at møde op i Borgerservice. 

Receptionen i Borgerservice udsteder årligt cirka 200 midlertidige parkeringstilladelser til virksomheder, som har brug for at overskride tidsbegrænsningen på vores offentlige p-pladser/p-båse. 

Virksomhederne har ofte oplevet ventetid i Borgerservice, og det har derfor været et stort ønske, at optimere denne service.

Vi har stilet efter en løsning, hvor du og dine medarbejdere helt kan undgå turen til Borgerservice, hvilket også vil have en positiv effekt på den øvrige ventetid i receptionen. 

På nedenstående link kan du fra mandag 18. marts nemt og hurtigt indsende en ansøgning, som alle virksomhedens medarbejdere kan udfylde. 

Søg en parkeringstilladelse 

Ansøgninger om parkeringstilladelser vil blive håndteret dagligt med en forventet sagsbehandlingstid på maksimalt 2 hverdage. 

Borgerservice sender parkeringstilladelsen til den mailadresse, der er angivet. Medarbejderen skal efterfølgende printe tilladelsen og sætte den i forruden af firmabilen/det rullende materiel. 

Borgerservice håber, at virksomhederne bliver glade for løsningen.

Kontaktinfo

Janni Grønbæk Hansen
Tlf.: 96282405
Send e-mail til bosjh@herning.dk

 

Brug altid en sikker mail, hvis din besked indeholder personlige eller følsomme oplysninger.